دانلود بازی کامپیوتری بسیار زیبا و فوق العاده لیمبو Limbo V1.0r4
FIDIL
غريبه ام و در اين شهر مست تنهايي به رغم غربت من ، شهره ام به شيدايي غريبه ام و دلم همدلي طلب دارد در اين تراكم غربت عجب تقاضائي! غريبه ام و سلامم جواب مي خواهد سلام بي جواب دلم صحنه اي تماشائي دلم گرفته خدايا تو هم غريب شدي؟ بيا رفيق دلم شو، زغربتت به درآيي دلم شكسته تر از شيشه هاي شهر شماست اگر چه نيست شعر من اما ، چه بند زيبايي خداي جمله غريبان ، رفيق شبهايم همين كه فكر من هستي چه غم ز تنهائي



دانلود بازی کامپیوتری بسیار زیبا و فوق العاده لیمبو Limbo V1.0r4

  •  
http://dl.takmob.net/user1/mohsen/Picture%20Post/3186.jpg
در این ارسال برای شما کاربران عزیز سایت تک موبایل بازی کامپیوتری زیبای لیمبو را برای دانلود آماده کرده ایم. این بازی زیبا و کم حجم داستان یک پسر بچه را که به دنبال خواهر گمشده اش می گردد حکایت می کند. این پسر بچه در مسیر خود با موجودات عجیب و راه های متفاوتی رو به رو می شود. این یک بازی فکری است که شما برای رد شدن از مسیر ها باید فکر خودتون رو به کار بگیرید. تمام بازی سیاه و سفید است و یک بازی فوق العاده تلقی می شود. قطعا از این بازی لذت خواهید برد.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

اگر در هنگام بازی با پیغام خطای d3dx9 مواجه شدید، می بایستی آخرین نسخه از نرم افزار DirectX را نصب نمایید.


 

 

   

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

<گروه اینترنتی روزنه - گروه اینترنتی روزنهp dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان FIDIL و آدرس fidil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان